Ett återseende #2

Caroline Dahlén . 2014-04-06 19:54:08 . Foto – Barn/Familj

Utrustning: Nikon D700 | Nikkor 85mm f/1,8 | Reflexskärm silver/vit 110cm (vit)
 
Jag brukar vanligtvis inte jobba varken med fotograferingar eller redigering på söndagar, det är viktigt att släppa allt minst en dag tycker jag. Skilja på jobb och privatliv liksom, annars tror jag man lätt kanske tröttnar på sitt jobb men idag gjorde jag ett undantag. Den här lilla tjejen är ju alldeles för söt för att vänta, så jag smygstarade redigeringen redan ikväll :).
Linnéa

Otroligt fina bilder!!

2014-04-08 | 21:21:59
Blogg/hemsida: http://linneapictures.blogg.se/
Moa - hobbyfotograf

Jag håller helt med dig det där med att man måste ta en paus. Vi har alltid haft en paus i innebandyn över sommaren för att vara taggade till hösten. När vi gick upp på damnivå nu så tränade vi även på somrarna för att hålla konditionen uppe och det har resulterat till att jag nu starkt funderar på att lägga av. Tråkigt!

2014-04-10 | 06:50:54
Blogg/hemsida: http://moahakansdotter.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: