Stockholm nästa

Caroline Dahlén . 2013-05-04 08:26:59 . Allmänt/Vardag

(akrivbilder från i somras på min tvillingbror och hans sambo)
 
De senaste dagarna har det varit riktigt stressigt. Jag känner att jag inte riktigt har "landat" efter resan till Island. Inte riktigt fått tagit det lugnt utan massa saker inplanerat. Självklart är det roligt att ha mycket att göra men jag känner att det kan vara skönt att få ta det lite lugnt :).
 
Idag åker jag till Stockholm, och det ska bli sjukt roligt! Jag ska träffa ett brudpar som jag ska fotografera där i sommar. Så sjukt roligt att det börjar komma förfrågningar på bröllop även utanför Värmlands djupa skogar :). Passa på att hänga med min fina tvillingbror och hans sambo, ska även förska få till en date med Ulrika Norman som förhoppningsvis ska vara min assistent på just det bröllopet :).



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: