Första frukosten på balkongen!

Caroline Dahlén . 2013-05-07 13:10:36 . Allmänt/Vardag

Utrustning: Nikon D700 Nikkor 50mm f/1,4G
 
Idag blev årets första frukost ute på balkongen! Jag älskar min stora balkong, det är inte alla som har en balkong på ca 13meter ;). Det var helt underbart att sitta ute i solen och njuta av en lång frukost. Lyxen med att vara sin egen chef ;).
 
Jag har inte bara hängt på min fantastiska balkong idag, jag har även suttit inne (nästan en synd idag med 20 graders värme) jobbat med lite beställningar, bokat in kunder och skickat iväg lite fakturor. Nu i Maj har jag ju tagit steget att satsa på företaget till 100% och även börja jobba med det jag älskar på heltid. Det känns fantastiskt!! :)
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Mums vad gott! :D

2013-05-09 | 21:12:07
Blogg/hemsida: http://beattriicee.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: