Utmanad

Caroline Dahlén . 2013-02-05 21:52:12 . Allmänt/Vardag

Jag brukar inte göra såna här listor/utmaningar men den här gången tänkte jag "varför inte?". Jag blev utmanad av fina Emma.
 
Tre namn du går under:
1. Caroline
2. Carro
3. Lallo (bara min lillasyster Petra som kallar mig det)
 
Tre saker som skrämmer dig:
1. Att någon av mina nära ska försvinna
2. Ovisshet
3. Att jag inte ska duga till
 
Tre saker som är typiskt dig:
1. Lättsam
2. Målmedveten
3. Glömsk
 
Tre av dina favoritartister:
1. Takida
2. Daughtry
3. Katy Perry

Tre sanningar:
1. Jag är rädd för att göra fel
2. Jag har fobi för gamla människor
3. Jag har som mest haft 5 piercingar samtidigt (hål i öronen är inte inräknat)

Tre av dina hobbys:
1. Fotografering
2. Pyssla
3. Inredning

Tre saker du verkligen verkligen vill ha:
1. Ett stort kontor
2. En fransk bulldog
3. Ett långt och bra liv

Tre människor som du utmanar:
Linda
Tove
Ulrika
Jessica Persson

Frallor (Fransk Bulldog) är så härliga, har träffat några stycken och vilken energi de har. :)

2013-02-05 | 22:29:34
Blogg/hemsida: http://classica.blogg.se
Emma Roodla - Fotograf

hihi, jag tänkte samma. Brukar inte göra sånt här, men varför inte ;D!

2013-02-06 | 10:48:30
Blogg/hemsida: http://babiidarling.blogg.se
Ulrika - Fotograf u.norman

Jasså du, tack för den, nu måste jag ju anstränga mig :P

Men intressant läsning :)

Svar: haha varsågod ;)
Caroline

2013-02-06 | 21:04:48
Blogg/hemsida: http://unorman.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: