Tävling i samarbete med Emma Jansson

Caroline Dahlén . 2012-01-08 12:41:00 . Tävlingar


För att fira att Emma Jansson nyligen har startat en webbshop för hennes underbara illustrationer så ska vi ha en liten tävling här. Där du kan vinna 10 konst kort med kuvert :).

Regler:
1. Gilla fotograf Emma Jansson på facebook.
2. Skriv en liten motivering i detta inlägg och att du är med i tävlingen.

Extra chans att vinna:
* Publicera ett inlägg på din blogg där du lånar bilden ovan och skriver att du är med i tävlingen. Inlägget ska innehålla länk till Emma Jansson och till min blogg.

Tävlingen avslutas: den 18 Januari kl 22:00
Vinnaren är Lizette :).
Anna Ulvklo

Hejsan!Ja,jag är med!Jag brukar inte vara med i tävlingar men när jag såg hennes konstverk blev jag helt SÅLD asså helt fantastiska verkligen!(speciellt den med en fågel som tittar ut genom fönstret)Jag skulle hemskt gärna vilja vinna och jag skulle rama i dom och sätta dom på hedersplatsen över min säng!Jag ska skriva ett inlägg om tävlingen!

2012-01-08 | 16:57:54
Blogg/hemsida: http://annaulvklos.blogg.se/
malin

vackra kort av emma borde alla ha hemma! därför vill ja vinna ida´ =)

2012-01-08 | 17:25:25
ellen

Åh men vad roligt! Jag har följt Emmas blogg ganska länge nu och tycker hon är en otroligt duktig konstnär! Det skulle vara så himla roligt att få vinna 10 kort som hon har gjort. Oavsett om jag vinner eller inte så kommer jag definitivt beställa några kort av henne framöver!

2012-01-09 | 13:58:21
Blogg/hemsida: http://ellencharlotta.blogg.se/
Carola Karlegrund

Av kort blir man glá, det ska man ha på sin födelsedá:) Jag skulle gärna vilja vinna för att kunna dela med mig till andra av dessa fina kort.

2012-01-09 | 15:44:39
Sara

Jag vill vara med! Jag älskar hennes bilder och att ha några på väggen vore än ära! :)

2012-01-12 | 10:05:45
Lizette

Min motivering är att man skickar alldeles för lite fina vykort! Man tar sig inte tid att slänga iväg ett brev på posten till sina vänner, och man vet ju själv hur mysigt det är att få ett brev på posten som inte är räkningar, bara för att någon annan, någon annanstans har tänkt och gjort sig besväret att sätta sig och skriva ned några rader på ett riktigt brev, köpt ett frimärke o postat det!



Det är ju knappt att man får julkort nu för tiden - för folk har inte tid med sånt, o än mindre tid att gå o kika på vykort i affärer. Därför vill jag vinna, för att förgylla mina vänners vardag! : )

2012-01-12 | 18:10:00
Blogg/hemsida: http://lizettebackstrom.blogg.se/
Ida

Ja, hon gör fantastiskt fina illustrationer denna Emma! Kan inte bli annat än glad när man tittar på dom. Gladare skulle jag iofs. bli om jag vann, då skulle dom få pryda väggen i mitt blivande barns rum! Mys!



Nu har jag dessvärre ingen blogg. Men jag ska förmedla vidre allt vad jag kan! Kram

2012-01-18 | 10:54:54
Marie Paulsson

Vackra inspirerande kort som gör mig glad, en glädje att sprida vidare.

2012-01-18 | 11:56:55
♥ Julia H

Jag är med! (Om det fortfarande är möjligt!)



Jag har verkligen fastnat för illustrationer likt dessa. Tycker de är så fina! Speciellt kortet med te-burkar på :) Just därför vill jag vinna, inte för att skicka korten, utan för att hänga upp dem på väggen! :)



Jag har gillat Emma på facebook, och här är inlägget jag skrivit på min blogg om tävlingen: http://juliahfashion.blogg.se/2012/january/tavlar.html

2012-01-18 | 17:47:01
Blogg/hemsida: http://juliahfashion.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: