Fyndat av Änglamonstret

Caroline Dahlén . 2011-10-10 17:34:00 . Prylar

Utrustning: Nikon D300 – Nikkor 50mm f/1,4G

De blev inga bilder på Änglamonstret igår, tyvärr stod renget som spö i backen. Inne på Änglamonstrets rum hittade jag en gammal instamatic kamera (som fungerar), jag har själv en liknande (den understa på bilden). Jag frågade henne lite snällt om jag skulle kunna få den, mamma kom med idéen att jag skulle köpa den av henne och de gick hon med på ;).

Innan jag och sambon åkte sa hon: "hallå, vart är min peng då??" Så hon fick 20kr för den, samma pris som jag betalade för min första
Alexandra Kjellman

Så kul, både för henne och för dig!

2011-10-10 | 19:08:53
Blogg/hemsida: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Linda

Svar: Tack. Den var jättegod. Kanske lite för mycket kantareller i :D.



Gud vilken fin blogg du har, och jättebra inlägg och foton. Gillar speciellt hästfotona!

Kul att du kommenterade så att jag hittar dig :D. Du kommer följas :D

2011-10-10 | 21:03:06
Blogg/hemsida: http://lindajungara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: