lite frågor :)

Caroline Dahlén . 2010-09-09 22:18:04 . Allmänt/Vardag

Antalet besökare ökar hela tiden, vilket är super kul! Men de skulle va så mycket roligare om jag fick reda på lite mer om mina kära läsare ;)

Vem är du?
Vart bor du?
Hur gammal är du?
Hur hittade du hit?
Varför kommer du tillbaka?
Och vad vill du se mer av?

Jag skulle verkligen uppskatta om så många som möjligt (hellst alla som kikar in) har tid och lust att svara på dessa små frågor :)

elli

Ja, du har ju mig här då va. Men jag tror du redan vet svaret på alla ovanstående frågor. :)

2010-09-10 | 07:40:29
Blogg/hemsida: http://www.elli.nu
Madde

Heter Madde och är 25 år. Bor i Uppsala och hittade hit via en annan blogg. Kommer tillbaka för ajg gillar dina foton:)

2010-09-10 | 08:15:43
Blogg/hemsida: http://amatorfotografen.blogg.se/
Matilda

Matilda Eklund

Jag bor i Småland

och jag är 18 år gammal

Jag kom faktiskt inte i håg, men jag kommer tillbaka för jag älskar dina bilder! De är så grymt bra tagna och ja gud älskar dem =D

2010-09-10 | 09:04:51
Blogg/hemsida: http://vickysutbildning.blogg.se/
F R I D A

Jag heter Frida Marklind, och bor i gnesta, några mil från stockholm, jag är femton år. Jag kommer faktiskt inte ihåg hur jag hittade hit, har följt din blogg ett tag, och varför jag kommer tillbaka är enkelt, jag gillar dina bilder och gillar din blogg helt enkelt. Den är bra som den är och jag gillar den :)

2010-09-10 | 11:57:17
Blogg/hemsida: http://fridamarklind.blogg.se/
Amanda

Vem är du? Amanda Martinsson

Vart bor du? I Skövde

Hur gammal är du? Fyllde 20 för några månader sedan.

Hur hittade du hit? Minns faktiskt inte, tror det var genom en länk hos någon annan blogg :)

Varför kommer du tillbaka? För att jag älskar dina bilder. Du är sjukt duktig!

Och vad vill du se mer av? Inget speciellt, gillar din blandning.

2010-09-10 | 12:42:38
Blogg/hemsida: http://mjuppi.blogg.se/
Frida

Vem är du? Frida Bennerman

Vart bor du? 2 mil norr om Sundsvall

Hur gammal är du? 20

Hur hittade du hit? Det kommer jag inte ihåg, din blogg bara dök upp och jag gillade den från första raden :)

Varför kommer du tillbaka? Du skriver om intressanta och roliga saker, och har otroligt fina bilder.

Och vad vill du se mer av? Din systers hästar! Jag fotar själv islänningar och har en själv, och dina bilder är en sån bra inspirationskälla.

2010-09-10 | 13:09:44
Blogg/hemsida: http://fridabennerman.blogg.se/
Anonym

Thea heter jag,16 år och bor i nordmaling, mitt i mellan umeå och örnsköldsvik. Kom inte riktigt ihåg hur jag hittade hit men jag tror det kan ha varit någon blogg som rekommenderade dig. Kommer tillbaka för att jag tycker att din blogg är humla bra! Gillar dina bilder och så. :) Vad jag vill se mer av, hmm, jag vet inte riktigt, fortsätt som du gör iallafall!:)

2010-09-10 | 18:14:08
Emma

Innan jag svarar på frågorna vill jag bara passa på och säga att jag fullkomligt älskar din blogg, dina bilder blir underbara oberoende på motiv.



Jag heter Emma, bor i Umeå och är 20 år.

Jag hittade hit via bloglovin och kommer tillbaka varje gång du skriver något^^



Kramkram!

2010-09-11 | 20:47:23
Blogg/hemsida: http://godisflickan.blogg.se/
ida

Vem är du? Ida aka idrus ;)

Vart bor du? Älvdalen, och du vet det :D eller du har vetat ;)

Hur gammal är du? 19

Hur hittade du hit? du länkar från din facebook :D

Varför kommer du tillbaka? du är duktig på att fota :) och speciellt bara för du fotar hästar :)

Och vad vill du se mer av? haha more horses? ;D



2010-09-11 | 21:16:59
Blogg/hemsida: http://idrus.blogg.se/
Frida

Jag heter Frida, bor i en liten by i Jämtlands län och är 15 år gammal. Jag hittade till din blogg genom bloglovin, om jag minns rätt. Och jag stannar eftersom att jag älskar dina bilder! Du är ju så grymt begåvad! Du är en riktig inspirationskälla.. :) Jag vill se mer av allt!

2010-09-11 | 21:36:52
Blogg/hemsida: http://fridalautin.blogg.se/
Johanna

Vem är du? Johanna Nilsson

Vart bor du? Sydöstra Skåne

Hur gammal är du? 16 år

Hur hittade du hit? Det kommer jag inte ihåg, men det var via någon annan hemsida.

Varför kommer du tillbaka? Du fotograferar otroligt vackra bilder, och du är en inspirationskälla!

Och vad vill du se mer av? Oj, det vet jag inte... Tycker det är bra som det är nu! :)

2010-09-12 | 10:51:04
Andrea

Vem är du? Andrea Nornes

Vart bor du? Norge (en liten by som heter ski)

Hur gammal är du? 15

Hur hittade du hit? Husker ikke

Varför kommer du tillbaka? Bildene

Och vad vill du se mer av? bilder av islendingene

2010-09-12 | 13:01:31
Blogg/hemsida: http://[email protected]
Lisa

Jag läser ju också :)

Och jag tänker inte svara på frågorna, eftersom du vet allt ;)

2010-09-12 | 17:03:50
Blogg/hemsida: http://lisasfanclub.blogg.se/
Zarah-Lou

Zarah-Lou

Gotland - Visby

24

Oj, minns inte, men säkert från länk till länk genom andra bloggar för väldigt länge sedan :)

För att du är GRYMT på att fotografera! Är SÅ imponerad av dina djurbilder!

Svårt, tycker allt är toppen som det är! Så jag var ju inte till så mycket hjälp ;) Keep up the good work helt enkelt!

2010-09-12 | 22:38:43
Blogg/hemsida: http://zarlei.com/
Anonym

Vem är du? Johanna Sarkar

Vart bor du? Nordöstra Skåne

Hur gammal är du? 17

Hur hittade du hit? iFokus eller andra bloggar tror jag

Varför kommer du tillbaka? För att du tar fina bilder och skriver intressanta texter :)

Och vad vill du se mer av? Kanske lite foto/redigeringstips?

2010-09-13 | 11:21:47
Johanna [s h o n a l i]

Vem är du? Johanna Sarkar

Vart bor du? Nordöstra Skåne

Hur gammal är du? 17

Hur hittade du hit? iFokus eller andra bloggar tror jag

Varför kommer du tillbaka? För att du tar fina bilder och skriver intressanta texter :)

Och vad vill du se mer av? Kanske lite foto/redigeringstips?

2010-09-13 | 11:22:34
Blogg/hemsida: http://shonali.blogg.se/
Sandra - art, design & photography

Sandra Jönsson

Lund

19 år

Genom en annan blogg där du kommenterat.

Gillar dina bilder och din blogg verkar intressant. Hittade hit idag så jag kommer titta in här ofta :D

Porträtt foton

2010-09-13 | 11:41:36
Blogg/hemsida: http://saandraj.webblogg.se/
Marie

Vem är du? Marie

Vart bor du? Hooge Mierde i Holland för tillfället men annars i Karlstad

Hur gammal är du? 22

Hur hittade du hit? Genom Lisas blogg

Varför kommer du tillbaka? För att du tar så otroligt fina bilder!

Och vad vill du se mer av? Hmm... bilder? ;)

2010-09-13 | 15:19:46
Blogg/hemsida: http://iholland.blogg.se/
JOLINE - Foto, hästar & personligt! ♥

Vem är du? Joline

Vart bor du? Hagfors

Hur gammal är du? 19

Hur hittade du hit? Ingen aning, det var lääänge sen :p

Varför kommer du tillbaka? För att dina bilder är så otroligt vackra och du inspirerar!

Och vad vill du se mer av? Hästar! :) Och kanske mer "modellbilder"? Det skulle vara intressant :)

2010-09-13 | 17:14:29
Blogg/hemsida: http://rangelben.blogg.se/
Therese

Vem är du? Therese

Vart bor du? Malmö

Hur gammal är du? 28

Hur hittade du hit? Kommer faktiskt inte ihåg :o/

Varför kommer du tillbaka? Jag är och har varit häst tjej hela mitt liv och tycker du tar fina hästbilder



2010-09-13 | 19:29:58
Petra Forss

Vem är du? Petra forss.

Vart bor du? I sunne.

Hur gammal är du?20.

Hur hittade du hit?Såg din blogg på bilddagboken.

Varför kommer du tillbaka?För att se dina underbara bilder :).

Och vad vill du se mer av? Hästar.

2010-09-13 | 21:54:56
Tanja

Vem är du? Tanja, en glad person

Vart bor du? Mest i Lund

Hur gammal är du? 25

Hur hittade du hit? Lisas fanclub

Varför kommer du tillbaka? Gillar atmosfären i dina bilder, du förmedlar så skön känsla tycker jag!

Och vad vill du se mer av? Är ett stort naturfan så naturmotiv faller mig i smaken :)

2010-09-14 | 13:15:25
Blogg/hemsida: http://rolandsson.com
Anna

Vem är du? Anna, en tjej som både gillar foto och djur :)

Vart bor du? Mjöbäck, liten by nära Ullared.

Hur gammal är du? 19

Hur hittade du hit? Började på en blogg och klickade sedan vidare, tillslut hamnade jag här.

Varför kommer du tillbaka? Har bara varit här en gång, men kommer att komma tillbaka. Främst för att jag tycker att tar väldigt fina bilder och sedan får jag själv mer motivation och inspiration till mitt eget fotande när jag kollar andras bilder :)

Och vad vill du se mer av? Inte hunnit bilda mig någon uppfattning om det ännu.



Kanske lite sent men tänkte att jag kunde svara ändå :)

2010-09-14 | 20:25:21
Blogg/hemsida: http://annasjovall.blogg.se/
Anonym

Vem är du? Karin

Vart bor du? Lysvik

Hur gammal är du? snart 48...

Hur hittade du hit? Via Petra :-)

Varför kommer du tillbaka? Alla underbara bilder!

Och vad vill du se mer av?

Allt :-), mest människor, porträtten i svartvitt är kanon :-)

2010-09-18 | 23:17:24
Anonym

Vem är du? Gunvor

Vart bor du? Deje

Hur gammal är du? 59

Hur hittade du hit? Via Lisas blogg

Varför kommer du tillbaka? Pga dina fantastiskt fina bilder och kommentarer

Och vad vill du se mer av? -

2010-09-23 | 08:36:19



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: