Hemma från Norgelandet..

Caroline Dahlén . 2010-05-05 16:02:24 . Allmänt/Vardag


Under ett par dagar har ni fått "träffa" en av mina käraste vänner Emma jansson, jag hoppas ni gillade hennes bloggning och jag tycker absolut ni ska forsätta läsa hennes egen blogg! Hon är sjukt begåvad på att fotografera!

Under vekcna har det har inte hänt ett dugg kul men jag har fått en hel del jobb färdigt. Men det är väl inte så konstigt när man varken har TV-kanaler eller internet. Flygplatsen har så otroligt vackra solnedgångar (se bilden ovan) så nästa gång jag ska jobba så ska jag smuggla in min lilla rosa kamera så ni får se lite hur de ser ut. Kul va? :)

Ikväll ska jag sätta mig ner och skriva lite fototips till er kära läsare ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: