Shoppingen igår.

Caroline Dahlén . 2010-03-03 10:12:47 . Prylar


Shoppade lite igår efter fotograferingen och fick med mig en hel del hem.

– 2st ramar i storleken 100x70cm från IKEA
– 2st burkar för att ha mitt älskade lös te i, också från IKEA
– Body Butter från Body Shop, Körsbär (på bilden)
– Body Skrubb från Body Shop, Körsbär (på bilden)
– En liten extern hårddisk som är lättare att ha med sig på resan osv. Självklart rosa så den matchar datorn och de mobilabredbandet. Ett stort + är såklart de underbara mönstret på den! (på bilden)
Bok, digital fotografi från akademibokhandeln

Idag ska jag rama in en av mina nybeställda bilder och försöka sätta upp den på väggen, eftersom den är ganska stor så kommer de inte bli de lättaste att få upp den med mina små armar :P Ska även börja att redigera bilderna på Nathalie från igår :)

P.S försök att ignorera de feta fingeravtrycken på hårddisken och att kvalitén på bilden till höger suger men den är utklippt från bilden till vänster ;)
e l i i i n

svar; ja det är riktigt snyggt. ;]

okej, jag gör iaf på det här sättet att jag laddar ner de flesta från deviantart.com och söker på textures och sen har jag sparat de som jag tyc ker passar. sedan öppnar jag bilden i photoshop och flyttar över den till den bilden jag vill ha den på. sedan ändrar jag opaciteten på texturen eller så ändrar jag den där rullgrejen till höger om opaciten till soft light eller overlay. ;]

hoppas du förstod, jag är inte bäst på att förklara dock.

2010-03-03 | 12:08:27
Blogg/hemsida: http://ijustwannajump.blogg.se/
AMANDA FALK

ååh älskar alla the body shops spaprodukter, körsbärslkten är jätte fräsch :D

Ha en super bra kväll, Good night!

2010-03-03 | 21:53:33
Blogg/hemsida: http://amandajosefine.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: