Vinnaren av trådutlösaren är...

Caroline Dahlén . 2010-02-09 19:06:54 . Tävlingar


...Emma, babiidarling. Med sitt bidrag på kärleken från föräldrar till sitt barn. Ett stort grattis till henne som kommer få en valfri trådutlösare från tvspelsweb.se.

Om någon skulle vara intresserad av placeringarna så resultatet av röstningen här:
1:a – bidrag nr.3 (23 röster)
2:a – bidrag nr.1 (15 röster)
3:a – bidrag nr.5 (11 röster)
4:a – bidrag nr.2 (9 röster)
5:a – bidrag nr.4 (4 röster)


Tack till alla som deltagit och även ni som röstat, och håll utkik för de kommer att komma fler tävlingar snart ;)
Emma _ Foto m.m.

neeej gud vad glad jag blir, ihhhh detta var något jag verkligen ville vinna :)!



Trådutlösare - Nikon D70S skulle jag vilja ha, hittar inte din mejl vad är den :)?

2010-02-09 | 19:21:12
Blogg/hemsida: http://babiidarling.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: