Rummet i huset i Norge.

Caroline Dahlén . 2010-02-24 13:39:49 . Foto – Porträtt


Mitt pass på flygplatsen för idag är slut och jag vill mer än gärna lämna Norge men eftersom jag ska på en kurs ikväll så måste jag stanna ett litet tag till. Så de timmar jag har kvar i mitt rum så ska jag packa ihop mina saker, se på film och redigera bilder, inte så kul men alltid något.

Bilden ni ser ovan är från en fotografering i göteborg. Utanför vårat hotell så var skogen helt full av vitsippor, helt fantastiskt! Jag bad min syster stippa av sig T-shirten och lägga sig bland alla blommor för lite bilder. Gick en hel del människor runt och kika på oss när vi höll på :) Men jag älskar bilderna därifrån, hon är så vacker min syster!

Och till sist, ett tack till min kära Lisa som ställt upp med lite bloggning under veckan. love you darling!
Hobbyfotograf - Frida

Himla fin bild! Och din syster är väldigt vacker.

2010-02-24 | 15:47:20
Blogg/hemsida: http://fridalautin.blogg.se/
sabina

Hur gör du för att få huden att se så len ut? Sitter och försöker hitta på det på PS, men inte då.

2010-03-01 | 08:51:09
Blogg/hemsida: http://swilen.blogg.se/
Paulina

Åh, var i göteborg bodde ni då?

Hade velat hitta det där vitsippestället!

2010-03-20 | 20:47:12



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: