Systeryster

Caroline Dahlén . 2009-12-17 15:41:57 . Foto – Porträtt


Smink/modell: Petra Dahlén, Riseng

Idag blev det fullfart hela dan, först frisören som tog längre tid än väntat och blev redan då stressad eftersom jag skulle åka till en kund och leverera en beställning och efter de hade jag tänkt åka och fota den där shettisen jag pratat på men då var inte ägaren hemma (typiskt när de va perfekt väder, men en annan dag blir de). Ringde ist syster när jag var påväg hem och sa åt henne att sminka sig så vi kunde ta lite nya bilder på henne, och med mitt vanliga flyt så var den underbara solen borta när jag kom hem så de blev att improvisera lite i ett fönster ist för att va ute. Visst har jag världens snyggaste syster?

Ida Klausner

superfint kort på en skitsnygg petra! :D

2009-12-17 | 18:14:57
Blogg/hemsida: http://idaklausner.blogg.se/
Linda Axelsson

Petra är jättesnygg! Men shit va olikt sig hon va med långt mörkt hår och sminkad så :)

2009-12-18 | 10:40:49



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: