Zavannah

Caroline Dahlén . 2014-05-10 22:54:28 . Foto – Hästar

Utrustning: Nikon D700 | Nikon AF-S 70-200mm f/2,8
 
Det är så synd att det är så sällan att jag fotograferar hästar nu för tiden. Jag vet att många av er saknar dom bilderna och tro mig, jag saknar att fotografera dom! Men idag hade jag sån fotoabstinens att jag hängde med min vän Sandra under hennes träningspass med Zavannah. Det blev en hel drös med bra bilder, mina favoriter får ni se imorgon ;)Vilken av dessa tre gillar ni mest? Den sista bilden tilltalar mig mest, den känns kraftfull på något sätt :).
Matilda - tonårsliv i rullstol

Understa bilden är verkligen helfin!

Svar: Tack så mycket :)
Caroline

2014-05-10 | 23:29:57
Blogg/hemsida: http://skogsrusset.se
Anonym

Älskar alla tre bilder! Skulle du kanske någongång kunna visa hur du redigerar dina hästbilder? Älskar dem verkligen! :)

Svar: Som de flesta bilder så lägger jag oftast på extra kontrast och ljusar upp dom lite :)
Caroline

2014-05-11 | 09:27:05
Blogg/hemsida: http://tildasofias.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: