Society6

Caroline Dahlén . 2014-05-20 11:46:11 . Dahlén tipsar

 
Jag bara måste tipsa om en sida som heter society6, det är en sida där konstnärer kan lägga upp sina alster till försäljning som olika produkter. Det finns massvis med konstnärer som passar allas smaker! Kunden kan själv beställa via sidan med kontokort, super enkelt och det kommer hem rakt ner i brevlådan. Jag har funderat på att registrera mig, vad tror ni om att kunna köpa mina bilder som iphoneskal, kuddar osv? :)
 
Min vän Emma Jansson är registrerad på den sidan och eftersom jag älskar hennes illustrationer så passade jag på att lägga en beställning idag när det är gratis frakt!! Här ovan ser ni vad jag beställt, kudden kommer bli sååå snygg på mitt blivande kontor! Nu är det bara att vänta tills grejerna dyker upp :)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: