Möten med blivande brudpar

Caroline Dahlén . 2014-05-10 12:49:37 . Allmänt/Vardag

 
Igår var det dags för ännu ett möte med ett blivande brudpar, åh så söta dom var! Jag är så taggad inför bröllopssäsongen och vill att det ska sätta igång genast! Så många fina platser jag kommer vara på i sommar :). Något jag alltid har med mig när jag träffar mina brudpar är avtal, iPad (digital portfolio) och såklart penna/papper för att skriva ner allt som tider osv :). Jag gillar verkligen min iPad så brudparet kan bläddra och kika på många fler och större bilder än vad som just nu finns på hemsidan :).
 
Ikväll mina hästbildsälskare hoppas jag ni kommer skutta lite extra, för i eftermiddag ska jag iväg till min vän Sandra och fotografera hennes grymt vackra dressyrhäst! Jag ska även fota lite andra idéer jag har klurat på ett tag, så håll tummarna för mig att det blir som jag vill! :)
Anna

Vad använder du för portfolioprogram på ipaden?

Svar: Bilderna är bara ner sparade, så de ligger där alla andra bilderna ligger som vanligt. Jag har bara gjort en egen mapp för bröllopsbilderna :)
Caroline

2014-05-11 | 17:06:37



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: