Lite jävlaranamma

Caroline Dahlén . 2013-05-22 11:35:01 . Foto – Barn/Familj

Utrustning: Nikon D700 | Nikkor 50mm f/1,4G
 
Jag hade en ganska dålig dag igår, kände mig bara omotiverad, orkelös och fick inte alls gjort så mycket jobb som jag skulle vilja men idag gav jag mig fan på att fixa allt på min lista och snart är jag faktiskt klar med min långa lista :). Tänk va mycket man kan få gjort med lite jävlaranamma :).
 
Idag har jag bla fixat färdigt leveransen till den här charmören ovan vars familj jag fotograferade i lördags :). Nu ska jag sätta fart med bilderna från fotograferingen med Maja och Maia, så förbered er på massor med bilder idag :).
Frida

Guu så söt! Vilken tuffing. Riktigt fina kort! :)

2013-05-22 | 13:17:32
Blogg/hemsida: http://blogg.fotografia.se
Anonym

Hur lyckas du så bra? Superfina bilder!

2013-05-27 | 21:48:04



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: