Häst i snöstorm

Caroline Dahlén . 2013-05-09 12:14:00 . Foto – Hästar

Utrustning: Nikon D700 Nikkor 50mm f/1,4G
 
Det såg så himla roligt ut när jag skulle hämta in hästarna en av dagarna jag var på Island. Det var full snöstorm och en av hästarna var minst sagt täckt av snö. Bilderna är lite anorlunda mot vad jag brukar göra, men det är lite kul att bryta det vanliga ibland :).
Linnea

hej!
nu är det så att jag tänkte köpa en ny kamera, jag fotar mest för att det är kul men lite allvar ligger det i de med. jag har läst in mig i nikon D3200, men vet inte riktigt om jag ska köpa den eller inte? vet du något om den? eller har hört något?
skulle blir jätteglad om du visste något eller kunde ge något tips om vilken annan kamera som skulle vara bra ? :)
jag fotar mest djur, porträtt, och lite allt möjligt.
kram

2013-05-09 | 12:46:43
Blogg/hemsida: http://liinneasimonsson.blogg.se/
Katarina

HELT FANTASTISKT!!!

2013-05-11 | 17:25:47
Blogg/hemsida: http://brakat.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: