Behind the scenes - Back to the 50´s

Caroline Dahlén . 2013-03-02 17:33:13 . Foto – Behind the scenes

Utrustning: Nikon D700 -  Nikkor 50mm f/1,4G
 
Herregud vilken fotografering vi gjorde idag! Det blev så himla mycket bättre än jag hade hoppats på. Att hitta en "raggarbil" mitt i vintern i ett bra garage var verkligen inte det lättaste, det är tur man bor i den delen av Värmland där det står snygga raggarbilar lite här och var ;). Himla roligt att se hur Emma jobbar också, alltid lika intressant :)
 
Det var svinkallt ute, blåste som satan och Carro som var modell frös som bara den men guuud vilka bra bilder det blev! Kommer visa någon enstaka bild lite senare :). Fotade Emma lite när hon fotograferade Carro, hon tåg även några behind the scenes bilder på mig "in action". Får se om de dyker upp någon dag :).
 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: