Rally i de Värmländska skogarna

Caroline Dahlén . 2013-02-08 20:35:53 . Allmänt/Vardag

 
Jag tror inte en enda Värmlänning har missat att det är rally igen och absolut inte här uppe i de norra delarna. Det är ju nästan som en stor helg ;). Givetvis var jag iväg idag och självklart till Colins crest! Det är ju där actionet är. Jag hade ställets snyggaste stol, drack varm oboy, fotade lite bilar (verkligen inte min starka sida). Fick dock en bild jag är rätt nöjd med på min personliga favoritförare, Pontus Tidemand i den gula bilen :)
Jessica Persson

ser trevligt ut, jag har varit iväg till orsas flyfält under vecka 31 då det är classica car week och fått riktigt häftiga bil bilder då det kört drag race med äldre amrikanska bilar. Något jag tycker att du ska ha som en litet mål/utmaning för dig själv att fota bilar av olika slag :) Bara en idé

2013-02-10 | 01:13:24
Blogg/hemsida: http://classica.blogg.se
Sanna Andersson

vilken häftig bild på bilen, riktigt cool !

2013-02-10 | 10:43:40
Blogg/hemsida: http://moonzanna.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: