Mentalsjukhuset Myra #2

Caroline Dahlén . 2012-09-04 09:33:00 . Foto – Modell

Utrustning: Nikon D700 - Nikkor 50mm f/1,4G - Reflexskärm silver/vit 110cm (silver)
Modell: Joline Danielsson
 
Det blev fyra olika teman och ställen inne på mentalsjukhuset, så himla häftig miljö! Det kommer komma upp från alla olika fotograferingarna, här är två till från samma serie som den jag publicerade igår :). Kommer upp ett tidsinställt inlägg med en stor bild som är en stor favorit hos mig.
 
Idag ska jag iväg och fota tillsammans med Carro och hennes syster Fia som jobbar som frisör. Vi kommer hålla till i en liten gammal snickarbod :). Bilderna kommer ha en lite gammaldags känsla, lite romantik och lite pinup kan man säga. Tror det kan bli riktigt snyggt! Så snart drar jag iväg till Carro för att shoppa lite mer rekvisita :).
Becca

Riktigt snygga bilder! och låter som ett riktigt kul projekt ni ska ha idag, något verkligen i min smak ^^

2012-09-04 | 10:22:00
Blogg/hemsida: http://fotobex.blogg.se
Ingela

Fina kort <3

2012-09-04 | 10:29:03
Martina Rom

Sjuuuukt snyggt!! :)

2012-09-04 | 13:35:48
Marie

Asfräna bilder! Den vänstra skulle nog ha varit ännu snyggare om hon kollat rakt upp, dvs haft huvudet helt i profil och "sträckt" på halsen.. men ändå galet snygga! :)

2012-09-15 | 00:35:46
Blogg/hemsida: http://ettbenivarjehorn.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: