Önskerubrik: 5 saker du inte visste om mig

Caroline Dahlén . 2012-10-18 15:55:00 . Allmänt/Vardag

Hanna kom med förslaget "5 saker du inte visste om mig". Trodde det inte skulle vara så svårt att komma på men det var det verkligen! Men här blottar jag min själ och berättar några "hemlisar" om mig själv.
 
• Jag tycker det är jätte obehagligt med gamla människor (85+) och får nästan lite ångest/panik. Kanske låter lite töntigt och jag vet inte riktigt vart det kommer ifrån men jag tycker det är riktigt obehagligt. Sambon´s mormor är ett undantag, det är den härligaste tant jag vet :)
 
• Jag kan bli riktigt otrevlig när jag är stressad. När jag känner att jag inte har kontroll över situationen osv kan jag bli riktigt otrevlig fast omedvetet. Ber såklart alltid om ursäkt efteråt ;).
 
• Jag har fått böter för fortkörning, jag körde i 62 på en 50 väg. Dålig ovana att jag nästan alltid kör för fort.
 
• Jag måste alltid ha sista ordet i en diskussion, alltid!  
 
• Jag är helt fruktansvärt dålig på matematik och då menar jag verkligen fruktansvärt dålig. Den kreativa hjärnhalvan tog över i mitt huvud, tvillingbrorsan däremot är mattegeni ;).
Erica Andersdotter

Jag håller med på den 4:e punkten! Sista gör jag dock inte, älskar matte! :)

2012-10-18 | 17:29:40
Blogg/hemsida: http://smilingdreams.blogg.se/
Hannah

*Gilla* på det! ;D

2012-10-18 | 19:14:28
Blogg/hemsida: http://www.norderphotography.blogg.se
Katarina Ratcliffe

Kul att läsa lite personligt!
Jag har också åkt fast, fast körde 80 på 30 väg.. A precis!
Fick behålla körkortet. Kanske för att det var två dagar innan prövotiden var över och jag verkligen grät som en liten bebis....
Hoppas du får en fin helg!

2012-10-26 | 21:30:32
Blogg/hemsida: http://brakat.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: