Jag längtar hem!

Caroline Dahlén . 2012-11-08 17:25:51 . Allmänt/Vardag

(bilder från förra året vi var på julmarknaden)
 
Imorgon åker jag äntligen hem från Norgelandet och det ska bli sååå skönt att få komma hem igen! Imorgon kväll ska jag och kära mamma iväg på en liten tradition vi har, nämligen att åka till Mårbacka på julmarknad. Jag längtar verkligen efter att få strosa runt, lukta på alla dofter, dricka glögg och kika på alla fina saker. Kanske hitta någon julklapp om jag har tur :). Kameran kommer få följa med, det var alldeles för längesen jag hade med den i vardagen.
 
Idag är även min sambo iväg på visning, så typiskt att visningen skulle vara idag när jag fortfarande är kvar här! Så nu håller vi tummarna allihop att det här är huset vi letat efter :).
Maria

Åå så mysigt!! Det är något visst med att gå på dessa julmarknader. Längtar tills jag åxå får gå, myyys.. :)

2012-11-10 | 00:32:36
Blogg/hemsida: http://mariasfotoklipp.blogg.se
Anonym

I don't speak Swedish, but your photo's are a joy to look at! :)

2012-11-10 | 21:48:12



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: