Möte på ridskolan

Caroline Dahlén . 2012-05-24 14:56:53 . Foto – Hästar

(bild från ett reklamjobb åt ridskolan)

Det är så otroligt varmt ute (och skönt) men jag håller på att smälta bort men känns inte så "poffsigt" att komma på möte i shorts men vad ska man göra en sån här dag? Har precis kommit hem efter mötet på ridskolan här i Torsby om en super rolig dag som ska anordnas på ridskolan! Kommer mer info när allt är spikat och klart ;).

Nu ska jag iväg och lämna ett presentkort som blivit betällt. En super bra present som passar till alla och allt oavsett ålder eller tillfälle. Vill du beställa ett presentkort borde du passa på nu när jag har ett jätte bra vårerbjudande! Läs mer här.
Sanna - Fotoblogg ♥

Så söt bild! Fin blogg :)

2012-05-24 | 19:07:44
Blogg/hemsida: http://niikons.blogg.se/
Elvira, Angelica, Kristina

Riktigt, riktigt fin blogg! :)

2012-05-24 | 19:38:35
Blogg/hemsida: http://stockbytjejer.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: