Första kvällen hemma

Caroline Dahlén . 2012-05-16 21:55:49 . Allmänt/Vardag

Utrustning: Nikon D700 - Nikkor 50mm f/1,4G

Det är alltid lika fantastsikt skönt att komma hem från Norgelandet. Idag hade jag fick jag en "spännande" resa hem, när jag skulle tanka i Norge påväg hem så funkar inte mitt bankkort! Lätt panik eftersom tanken var nästan tom och jag hade runt 10mil hem. Jag tog mig lyckligtvis över gränsen men ynka två-tre mil hemifrån så dog bilen! Tur min sambo, räddaren i nöden fick sluta tidigare och sagan fick ett lyckligt slut ;).

Första kvällen hemma blir lugn, finaste sambon fixade detaljerna på mitt fina växthus samtidigt som jag koncentrerade mig mer på att fotografera lite grann, kände mig verkligen hjälpsam ;).
Emma Roodla _ Fotograf

Du lyckas få så fina färger! Så klara! jag tycker mina blir gulaktiga hur jag än gör med den nya kamera :O!!

2012-05-17 | 16:50:52
Blogg/hemsida: http://babiidarling.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: