En liten undersökning

Caroline Dahlén . 2012-05-12 10:59:00 . Dahlén talar ut



Jag tänkte ha en liten undersökning med er underbara läsare som jag hoppas att ni skulle vilja delta i. Det kommer vara anonymt för "allmänheten" så jag kommer inte publicera några av kommentarerna.

Om du skulle gå på en praktisk fotokurs som jag skulle hålla i vad skulle du helst av allt vilja lära dig?
° Hur ljuset fungerar?
° Porträttkurs?
° Hur kameran/objektiv fungerar?
° Gå över från auto till manuellt?
° Hur man fotograferar hästar på bästa sätt?
° Skulle du vilja ha privat eller i grupp?
° Vad tycker du är en bra prisklass? 500-700, 800-1000 eller 1200-1500

Lägg gärna till egna frågor osv. Det skulle göra mig jätte glad om ni vill svara på detta och komma med egna åsikter :).



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: