Matilda & Ali

Caroline Dahlén . 2012-07-20 16:22:29 . Foto – Bröllop

Utrustning: Nikon D700 - Nikkor 50mm f/1,4G
 
Jag har idag haft ett fint möte och provfotografering med Matilda och Ali idag. Imorgon är det redan dags för dom att gå in i kyrkan och säga "ja" till varandra. Eftersom Matilda och Ali har bott utomlands fram tills nu så det blev ett lite senare möte :). Det var så himla varma, fulla med kärlek och fnitter, det kommer bli underbart att få fotografera deras bröllopsbilder :).
 
Dessutom är det ett svensk/persiskt bröllop, vilket får mig ännu mer taggad för det har jag aldrig upplevt! Dessutom säger vädret att det kommer bli kanon väder! Håll tummarna! 
Sara

åh vilka vackra bilder!

2012-07-21 | 13:09:31



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: