Hello Sweden!

Caroline Dahlén . 2012-02-09 13:39:43 . Allmänt/Vardag

Såhär brukar skrivbordet se ut inne på kontoret en vanlig dag Carolinedahlen @ instagram

Äntligen hemma från Norgelandet! De blev en lång visit den här gången, men nu är jag hemma och nu är de slut på de tråkiga tidsinställda inläggen som varit sen i fredags. Jag har inte hunnit vara hemma i mer än en timme innan Malin är här och bankar på dörren ;).

Bara för att jag kommer hem från Norgelandet så betyder de inte att jag får ta det lugnt, imorgon ska jag sätta mig ner och fixa bokföring, betala in moms, förbereda för helgens tre fotojob och sen måste jag städa kontoret! Med gud så skönt de är att vara hemma igen ❤
gabby

Just nu har jag en länktävling så gå in på min blogg och skriv jag är med och gilla mig på bloglovin! :D

2012-02-09 | 13:48:23
Blogg/hemsida: http://magicaldreams.blogg.se/
becca

Välkommen hem ! Vad blire för jobb i helgen? :)

2012-02-09 | 14:20:47
Blogg/hemsida: http://fotobex.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: