Te-adventskalender #4 #5

Caroline Dahlén . 2012-12-14 13:09:42 . Te-adventskalender

Utrustning: Nikon D700 Nikkor 50mm f/1,4G
 
Lucka fyra i te-adventskalender är ett grönt te med smak av citronskal och ginseng. Jag är inte så mycket för varken grönt eller rött te men det här teet smakade faktiskt helt okej, inte speciellt beskt som grönt te oftast blir. 
 
Det får 2 av 5 koppar
 
 
Utrustning: Nikon D700 | Nikkor 50mm f/1,4G
 
Jag hade verkligen sett fram emot lucka fem för där fanns ett knäck te. Ett svart te med små smörkola bitar i, helt fantastiskt som verkligen föll mig i smaken! Det skulle gärna vilja ha en påse, tyvärr är det ju bara två koppar i en liten påse.
 
Det får 5 av 5 koppar

 
Som ni kanske märkt har jag tagit en liten paus i fotoutmaningen med te-adventskalendern men nu är jag på gång igen och nu kommer det komma upp minst två "luckor" varje dag :).
jennifer

Vilken mysig blogg du har! Gillar verkligen alla bilder! :)

2012-12-19 | 22:46:50
Blogg/hemsida: http://www.trendbyfriends.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: