Behind the scenes - Dagens gravidfotografering

Caroline Dahlén . 2012-12-25 16:24:43 . Foto – Behind the scenes

 
Jag har ett litet smultronställe på vintern, det är ett så himla vackert ställe och oftast är det massor med snöklädda träd och allt är vitt överallt. Idag när jag skulle fotografera lite gravidbilder med ett jätte fint par så tog jag med dom upp dit. Bilderna blev underbara och ni kommer få se några redan ikväll, jag klarar inte av att låta bli att börja redigera dom :).
 
Jag passade på att ta en liten "behind the scenes" bild med mobilen när vi var påväg därifrån. Vackert va? :)
Tilde - fotoblogg

Underbart vackert! Ska bli jättespännande att få se bilderna! :D

2012-12-25 | 16:41:00
Blogg/hemsida: http://tildealm.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: