Underbara plåtburkar!

Caroline Dahlén . 2012-08-12 15:59:00 . Loppis

 
Igår var det auktion i Östmark, stället där min sambo kommer ifrån. Det var hur mycket saker som helst och jag hade gärna budat hem massor med saker om jag bara haft plats. Det får mig att längta efter hus ännu mer! Jag fick med mig ett par fynd, b.la denna fina plåtburken. Jag har en liten svaghet för fina gamla plåtburkar och nu börjar hyllorna bli lite väl fyllda med dom ;).
 
Något ännu roligare var att när min sambos mormor satt och höll min stora burk så kom det fram en liten tant och berättade att det hade varit hennes mammas burk och berättade en liten histora om den. Sånt är intressant tycker jag och då får burken liten mer mening för mig :).
Jenny Eriksson

Himla fin plåtburk :)

2012-08-13 | 07:29:19
Blogg/hemsida: http://ogonblickochkansla.blogg.se
Jenny

Har börjat få smak för gamla plåtburkar. Vill också ha!
Förresten skulle du inte kunna tipsa hur du fotar dina bilder i motljus? samt före och efter bilder och hur du redigerar. Hur jag än gör så känner jag att jag inte får till det och dina bilder är helt underbara!

Svar: Tack så mycket, jo ett motljus tips kanske vore på sin plats :) före och efter finns det endel plus videos under kategorin foto - tips&trix så kika där :)
Caroline

2012-08-13 | 15:38:09
Blogg/hemsida: http://itsaysclick.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: