Äntligen lite sol!

Caroline Dahlén . 2012-08-09 11:45:53 . Allmänt/Vardag

 
Imorse vaknade jag av en klarblå himmel och strålande sol. Då gäller det att passa på, för solen har ju varit ganska sällsynt den här sommaren tycker jag. Så jag tog en riktigt lång lyxfrukost ute på altanen och passade på att få lite sol, det borde väl vara okej nu när solen väl är framme ;)
 
Men självklart har nu ett stort molntäcke täckt hela himlen, så nu ska jag sätta mig med momsdeklarationen. Det är nog de tråkigaste med att vara egenföretagare ;)
Sandra [ fotograf ]

Du ser ut att ha en mysig uteplats :)

Svar: Tack, jag gillar den väldigt mycket :) har en ca 10meter lång balkong ;)
Caroline

2012-08-09 | 13:34:21
Blogg/hemsida: http://snadrakantojarvi.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: