Åh vilken fantastisk dag!

Caroline Dahlén . 2011-10-07 16:34:38 . Allmänt/Vardag

(bilden har jag stulit skoningslöst från Helenas blogg)

Åh vilken fantastisk dag jag har haft idag! Så inspirerande, så full av glädje och härliga människor! Min vän och kollega Helena var här idag, dels för att de är otroligt roligt att träffas men även för att jag skulle få klämma lite på hennes kamera som jag eventuellt ska byta upp mig till :).

Helena får mig alltid på så himla bra humör, hon öser över komplimanger och får mig verkligen att känna mig bäst i världen. Nu har jag massa ny energi, inspiration och motivation till massor med nya projekt som jag bara funderat på förut :).

Tack Helena för att du är en fantastisk människa 
Juliaa

vill bara skriva att jag älskar din blogg!

2011-10-07 | 16:44:03
Blogg/hemsida: http://juliaasjoholm.blogg.se/
Juliaa

Dina bilder Caroline, är så sjukt fina. De berör, särskilt dina hästbilder. WOAW! Du ger så mycket inspriation och

du gör verkligen det du är bra på! Tack :)

2011-10-07 | 16:53:30
Blogg/hemsida: http://juliaasjoholm.blogg.se/
Christin

Måste bara fråga....var det en D700 du klämde på???

Hälsningar Christin

2011-10-07 | 20:12:32



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: