Ur Emmas telefon

Caroline Dahlén . 2011-11-28 22:08:40 . Gästbloggare – Emma

Eftersom Carro fortfarande är i Norge så passar jag på att ta över här helt haha (i alla fall idag och imorgon!)
Här är några bilder från min Iphone!

På väg hem en sen kväll / Dimmig morgonpromenad

Tar tillvara på höstens äpplen / Promenad till stranden

En måndagmorgon, skriver upp vad som ska göras / Mýsla hjälper till och skriva ut illustrationer!

Min andra katt, Minna har konstig sovstil! / Minna och Mýsla, kullsyskon med isländska namn ;-)

Beckarydet's Alma på hemmastranden

Det var allt för den här gången! Vill ni följa mig via Instagram heter jag eplaros
Alexandra Kjellman

Superfina!

2011-11-29 | 07:15:54
Blogg/hemsida: http://alexandrakjellman.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: