Solen strålar som aldrig förr

Caroline Dahlén . 2011-11-24 09:54:45 . Foto – Barn/Familj

Utrustning: Nikon D300 – Nikkor 50mm f/1,4G

Tillsammans med min stora mugg full i te sitter jag och redigerar bilder på Lucas från förra veckan. Solen strålar som aldrig förr och jag är på världens bästa humör! Om ett par timmar ger jag mig iväg för att fota ännu ett barn och all foto abstinens jag haft de senaste dagarna ska äntligen få komma ut ;)

I eftermiddag kommer min kompanjon Helena och hälsar på. Det ska pratas massa foto, kommande projekt och så ska jag klämma lite mer på hennes dyrgrip för snart köper jag mig en likadan ;)
Alexandra Kjellman

Låter som en bra dag! =)

2011-11-24 | 10:46:00
Blogg/hemsida: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Elin

Hoppas ni fÅr det bra och att inspirationen flödar er emellan. Jag önskar jag kunde vara med! Hälsa!

- Elin

2011-11-24 | 11:49:37
becca

Vad kul ! :D

2011-11-24 | 16:45:24
Blogg/hemsida: http://fotobex.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: