Emma - på språng!

Caroline Dahlén . 2011-11-28 12:03:21 . Gästbloggare – Emma

Ett knippe blogginlägg kommer här, mittimellan jobb och lunch, ska snart ut och rasta hundar och fixa iordning vår kompost! Tänkte visa er några bilder jag har tagit den senaste månaden. Det är mycket foto på schemat och kan inte visa er från alla fotograferingar men här är några! (Tyvärr inser jag att jag fotar väldigt lite i privatlivet. När jag är ledig (inte så ofta) så lämnar jag ofta kameran hemma nu för tiden. Lite tråkigt, borde bättra mig.)


Bild på Eloi, en portugisisk vinthund jag fotade på ett jobb-besök i Falköping i onsdags.
Canon EOS 50D + Tamron AF SP 17-50/2,8 XR Di-II LD Aspherical (IF)


Min ena katt Mýsla!
Canon EOS 50D + Tamron AF SP 17-50/2,8 XR Di-II LD Aspherical (IF)


Ett höstdimmigt Öland
Canon EOS 50D + Tamron AF SP 17-50/2,8 XR Di-II LD Aspherical (IF)


Emma och Linnéa
Canon EOS 50D + Canon EF 100-400/4,5-5,6 L IS USM
Alexandra Kjellman

Superfina! :)

2011-11-28 | 15:47:55
Blogg/hemsida: http://alexandrakjellman.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: