ROAD TRIP!

Caroline Dahlén . 2010-10-05 04:59:22 . Allmänt/Vardag


Godmorgon folket, klockan är inte ens fem och jag har varit vaken i ca 10 minuter och jag är döödstrött! Jag är verkligen inte van att gå upp såhär tidigt! Om ca 30min så kommer ett glatt gäng för att hämta upp mig. Det är dags för "operation rädda vinthunden", vi ska köra tur och retur ner till Skåne för att hämta en hund.

Datorn och kameran kommer att hänga med så jag kommer uppdatera lite hur de går och vart vi är under dagen/kvällen. Värmlänninar somvi är så har vi nästan 60-70mil att åka (enkelväg). Nu ska jag packa en bullpåse och fixa en liter iste att ha med i bilen :)
Madde

Lycka till:) Jätte fin bild, så häftigt hur molnen tornar upp sig:)

2010-10-05 | 07:43:08
Blogg/hemsida: http://amatorfotografen.blogg.se/
Johanna [s h o n a l i]

Lycka till på resan och välkommen till Skåne, när ni kommer dit :)

Cool bild!

sv. Vilken tur, haha :)

2010-10-05 | 08:44:45
Blogg/hemsida: http://shonali.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: