PROBLEM!

Caroline Dahlén . 2010-10-12 15:02:12 . Allmänt/Vardag



Jag fick en skrivare i födelsedagspresent av min sambo. Jag har desperat försökt få den att fungera på min iMac men det går verkligen inte. Under installationen säger den att det är "A communication error has occurred" och att jag ska se till så att skrivaren är på och pluggad till datorn, Vilket den är!!

Jag hoppas nu på att någon av er kära läsare har lösningen på mitt problem. Varför säger den såhär och vad kan jag göra för att lösa det? Hoppas verkligen någon av er kan detta! För det här börjar göra mig väldigt frustrerad!


Tack på förhand!
felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Ja men de är klart att det är så, kolla bara på bilderna så får du se!

2010-10-12 | 15:42:02
Blogg/hemsida: http://felliciiaa.blogg.se/
Luisa

Är den trådlös eller ? Gå in på skrivarmärkets hemsida och titta om man behöver speciell programvara, min HP funkade dock utan några problem :)

2010-10-12 | 21:33:35
Blogg/hemsida: http://www.kolhuvet.bilddagboken.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: