Petra Dahlén

Caroline Dahlén . 2010-10-11 09:05:02 . Foto – Samarbeten

Utrustning: Nikon D300 – Nikkor 50mm f.1,8 – Reflexskärm 5 i 1 80cm (silver)
Modell: Petra Dahlén – Hår: Josefin Johansson – MUA: Hanna Jonsson

Nyligen vaknat och dök direkt ner bland alla bilder från igår. Blev en hel del bra bilder och de kommer dyka upp endel idag :) Några av alla bilder som blev tagna igår kommer även att få sitta uppe i Josefin´s skyltfönster. :) Vad tycker ni om bilden ovan?

P.S Angående texten under utrustning så har jag inte skrivit dit fotograf, antar att ni förstår att de är jag som tagit bilderna. Dessutom tycker jag de ser ruskigt löjligt ut när de står "foto:jag". ;) Varför skulle man lägga upp nån annans bilder?
Fotograf Annie

Bilden ovan var läcker, riktigt snygg. Håller med dig, det blir ju jobbigt om man ska skriva "Foto:jag" under varenda bild ;)

2010-10-11 | 11:57:01
Blogg/hemsida: http://anniesfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: