Nyfrissad!

Caroline Dahlén . 2010-10-14 15:52:10 . Allmänt/Vardag

Utrustning: Nikon D300 – Nikkor 50mm f.1,8


Det blev ju som sagt en tripp till söta Josefin idag för att trimma topparna lite och för att välja ut bilder till skyltfönstret. Tror de kommer bli riktigt grymt när de stora bilderna kommer upp. Hon har valt tre stycken A3 bilder och en i 50x75cm.

"Tyvärr" så är jag i Norge på måndag när bilderna ställs på plats men jag får kika när jag kommer hem på onsdag. Kommer självklart ta några bilder på de så ni också får se ;)
Emelie Källman

fick reflexskärmen idag! :D

har bara en fråga... när man ska byta från silver / svart till guld / (vit?), hur gör man med dragkedjan? x'D



måste även säga, sjukt stor den var :D

2010-10-14 | 19:21:13
Blogg/hemsida: http://mellliie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: