Behind the scenes

Caroline Dahlén . 2010-10-10 18:35:37 . Foto – Behind the scenes

Utrustning: Nikon D300 – Nikkor 50mm f.1,8


Nu har jag nästan precis kommit hem efter en hel dag. Vid halv två börjades de sminkas och fixas med hår, klockan fyra var det klar och då drog vi iväg för att börja fota. Det blev massor med fina bilder som ni får se kanske senare men troligen imorgon. ;)

Jag, Hanna och Josefin har börjat med ett samarbete, vi har endel idéer och jag längtar tills vi ska köra igång nästa fotosession! :) Josefin syns på bilderna längst ner och Hanna högst upp.


P.S Förlåt Hanna för bilden (högst upp, där fångade Hanna på bild som den här dagen var osminkad men de har vi förståelse för)
michaela fagerudd - blivande fotograf

tack så mycket :DD

oj sugen på att se bilderna :D

2010-10-11 | 07:54:40
Blogg/hemsida: http://michaelaf.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: