Presenter, paket och tidningar.

Caroline Dahlén . 2010-03-08 16:20:32 . Prylar


Som sagt så var det massor utav tidingar, presenter och paket som låg och väntade på mig när jag kom hem tidigare idag, och de är juh alltid lika kul med paket :) Ska även iväg senare och hämta ut ett paket till som innehåller en bok av Tim flach. De som låg och väntade var:

Gåva från Emma Jansson. Illustraton utskrift på 50x75cm.
– Gåva från *piiip* (hemlis). USB Card Reader (minneskortläsare som är super liten).
Paket innehållande tre DVD filmer som är på bilden ovan.
Tidning, DigitalFoto.
– Tidning, Hästen.

Av de tre filmerna som jag beställde så var två av dom Disney Klassiker, ja jag ser fortfarande på tecknat. Jag totalt älskar alla disney klassikerna, helt underbara och jag har ca 25 filmer nu. :) Ska ha allihop, tror de börjar bli runt 48st nu faktiskt så jag har endel kvar.
emma

bra att den kom fram ju ^^

uuuh jag har en sån minneskortläsare! grymt bra!

2010-03-08 | 19:02:15
Blogg/hemsida: http://naeturfrost.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: