Beautiful Roses #3

Caroline Dahlén . 2010-03-05 11:28:54 .


Om ca tio minuter åker jag mot grannlandet igen för att jobba lite, kommer hem till sverige på måndag igen och då är det bara fyra dagar kvar tills jag är på Island igen :) Jag kommer kanske blogga under helgen beroende på om jag får låna internet igen men de ska nog inte vara några problem.

Jag och Fröken Jansson funderar lite på vårt nästa resemål i sommar. Island blir det till hösten för på sommaren släpper de flesta ut sina hästar på fjällen och då blir de lite svårt att hitta dom. För min del lockar italien lite grann faktiskt.

Har ni några tips på resemål innom europa? :)
Evelin [fotoblogg/hästblogg]

Shit vad häftig bild ! :)

2010-03-05 | 15:18:34
Blogg/hemsida: http://evliin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: