Vardags lyx

Caroline Dahlén . 2010-06-24 19:22:52 . Allmänt/Vardag


Har precis kommit hem från Karlstad, pojkvännen och jag drog iväg för lite ärenden. Blev ett par köp på The Body Shop som ni ser ovan, tre body butter, en shower cream och en budy skrubb. Hallon har jag längtat efter så himla länge och nu fanns den för enbart 85kr så självklart fick de bli en sån :)

Var ju även iväg och fotograferade imorse... eller jag skulle ha gjort men de blev bara skit alltihop men jag ska försöka nån annan morgon ;) Men den planerade bebis fotograferingen blev av och de blev ett par guldkorn som kommer upp lite senare.  :)
Karin

Sv; Jaha, där ser man. Har inte hittat hallon här (passionsfrukt sälj inte längre heller, även om den finns på hemsidan). Får leta igenom göteborgs the body shops, för den där hallon vill jag ju testa!

2011-03-05 | 20:55:04
Blogg/hemsida: http://karincicilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: