Karlstad

Caroline Dahlén . 2010-06-02 20:44:49 . Allmänt/Vardag

            Nikon D300 – Nikkor 50mm f.1,8 

Idag har jag varit i Karlstad med pojkvännen, han skulle ner för lite nytt ljud till sin nya bil och jag skulle mest ner för att hitta ett par nya skor tills bröllopsfotograferingen på lördag och även som jag kan ha under sommaren. Det blev ett par super söta ballerina som är vita med lite guld :)

Kommer sitta och redigera lite bilder ute på altan i den härliga sommarvärme som vi har :) Känner mig rastlös och funderar på vad jag ska hitta på imorgon.

Bjuder på en favoritbild från min andra gravidfotografering :)
Lina

Gud så vacker, ev av de finaste jag sett!

2010-06-02 | 20:46:06
Jenny Eriksson

Jättefin bild! :)



SVAR: Den som väntar på något gott :)

2010-06-02 | 21:32:57
Blogg/hemsida: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: