Hemma från Grand Prix

Caroline Dahlén . 2010-07-01 14:52:50 . Foto – Djur

Utrustning: Nikon D300 – Nikkor 50mm f.1,8

 

Hemma från en halvdag vid hästhoppningen. Hästhoppning är inte riktigt min grej att fota men några bilder blev det. Det blev mest solande, prat, fina hästar och glass men vilken lyckad förmiddag :) Visar lite bilder senare ikväll från hoppningen.

Nu ska jag förbereda mig för en ny fotosession med söta lilla Nora, dels för att pappa inte var hemma sist och så var det inte ritkigt hennes dag. När man fotograferar barn så är ju det något man har full förståelse för :)

(En bild på en sovande Oskar Tuss)
jesper

Trevligt, vill se bilder därifrån!

2010-07-02 | 17:20:03
Blogg/hemsida: http://jenordfoto.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: