Duktiga Caroline!

Caroline Dahlén . 2010-07-06 10:57:56 . Allmänt/Vardag

Utrustning: Nikon D300 – Nikkor 50mm f.1,8


Igår morse va jag så himla duktig! För jag lyckades låsa in min bilnycklar i bilen och jag gjorde det heeeelt själv, duktigt va? Hade mega panik ett bra tag innan jag lyckades lugna ner mig och försöka fixa fram en annan bil så jag kunde ta mig till fotojobbet på eftermiddan.

Senare på kvällen kom min underbara vän Andreas (som tidigare jobbat på assistanskåren) och hjälpte mig att låsa upp min bil och samtidigt passade jag på att ta lite bilder, inte så bra men ett steg närmare till vardagsbilder som ni ville se mer av ;). Det tog ca två minuter med sina special verktyg ;) Så dagens (igår) ros går till kära Andreas♥
Lina

Va tråktigt för dej. men kul att de löste sig :)

2010-07-06 | 19:36:14
a g n e s [ f o t o & v a r d a g ]

sv. åh tack så mycket! :D

2010-07-06 | 21:04:09
Blogg/hemsida: http://jagagnescecilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: