Design, redigering och reklam.

Caroline Dahlén . 2010-01-25 14:51:21 . Allmänt/Vardag


Efter lite snack med Fröken Jansson så insåg vi att den designen jag gjort åt den nya hemsidan inte funkade och kändes lite depp, så jag satte mig ner och gjorde en ny som jag personligen tycker blev mycket snyggare! Det finns fortfarande lite frågetecken men det får jag sätta mig med ikväll/natt. Har även börjat planera in tävlingar osv som jag kommer åka på 2010, första tävlingen var tänkt att bli Odinn´s vintertölt men de är tveksamt om jag ska åka då de verkligen inte var speciellt många anmälda, lite trist. Har jag nån läsare som tävlar islandshäst och isf för vilken klubb?

Ska även förbereda mig lite grann ikväll inför morgondagen, för då jag ska bli intervjuad och fotad (lite skeptisk mot att så framför kameran men de måste juh va bild till artikeln). Ska bla bränna en skiva och ta fram alla tidingar med mina omslag och bildrepotage i. Nyfikna på vad är för påhitt? ;)

Helena

Jag tävlar islandshäst, för klubben Landi :) Fast just nu har jag en "paus" eftersom jag flyttat och inte kunde ta med min häst..

2010-01-25 | 23:34:36
Blogg/hemsida: http://snuskhabby.blogg.se/
Fia

Dilles istölt i Nälden? ;) Många fina topphästar o. hingstar som kommer. http://dillegardistolt.se/ skulle vara kul att se bilder, och jag har förstås har den oturen att jag missar! :((

2010-01-29 | 22:55:15
Blogg/hemsida: http://styrmir.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: