Badhuset, relax och fredagsmys!

Caroline Dahlén . 2010-01-29 15:47:43 . Allmänt/Vardag


I förmiddags åkte jag och pojkvännen in till Torsby och badhuset, dels för att motionera lite med att simma och sen sitta i relaxavdelningen i bubbelpoolen osv. Super mysigt och härligt att simma lite :) Ikväll blir de inte bara vanligt fredagsmys utan skaldjurskväll (vilket de är ganska ofta hos svärföräldrarna) men idag är de lite extra fint med bläckfisk, hummer, räkor, musslor och de mesta från havet. Ska försöka ta några bilder av maten dock är inte de min starka sida men jag ska göra mitt bästa :)

hur ser erat fredagsmys ut? tell me! :) (inga nya bilder så jag bjuder på en till på Pissen)
Matilda

in till torsby.. vart bor man då tro?

jag menar.. torsby ligger ju mitt ute i nowhere.... :$

2010-01-29 | 17:47:43
Blogg/hemsida: http://twinturbot.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: