Not so funny right now

Caroline Dahlén . 2010-02-22 16:43:28 . Gästbloggare – Lisa


Okey.
Jag har börjat få lite ångest över min rolighet.
Jag har inte varit så himla rolig än, och Carro kanske ger mig smisk om jag inte börjar producera lite skoj snart.

Men sanningen är att det har inte hänt så himla mycket roligt på sistone.
Mina klasskompisar (eller studiekamrater, som det heter när man går på universitetet...) och jag har alltid skitkul, men vi har en helt vansinnig humor som resten av världen inte riktigt förstår. Som typ att apsekter ersätter aspekter, att budgeten är en get som jobbar på budfirma, att vi skickar pedofiler i stället för pdf-filer och så vidare och så vidare och så vidare.

Hur mycket jag än fnissar när jag skriver det så tror jag inte att ni tycker att det är roligt.

Såååå, här har ni några saker att roa er med medan jag försöker föda fram något som är kul på riktigt:

F*ck my life
M L I A
Hestekor (från Högaffla Hage)
Walk on the wild side (Funny talking animals, serie från BBC, youtubeklipp)

 

 

/Lisasfanclub





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: