Mys mule.

Caroline Dahlén . 2010-02-23 14:44:56 . Foto – Hästar


Caroline bloggar från norge igen –
  Mular, visst är dom mysiga? Att bara stå och förlora sig i massa tankar medans man borrar näsan ner i mulen och andas in den underbara hästdoften. Ni läsare som har häst eller som har hästar i er närhet förstår vad jag menar. Mjuka och lena på sommaren och helt super fluffiga på vintern eller iaf våra islandshästars. Ska hitta några bra bilder så får ni se jämnförelsen :)

Visst, jag fotograferar mycket hästar och inte bara ridbilder, porträtt osv. Jag älskar även att fånga detaljer som t.ex mularna där ovanför. Bilden till vänster och den under är tagna på sunne´s ridskola. Jag låg under hästen medans hon sadlade. Bilden till höger är taget ca 06:00 i Norrköping under Lag-SM, tror de va hästen till en av deltagarna från Jór.

Vill ni se fler bilder med detaljer från "hästlivet"? För jag har massor som inte jag visat för er ;)
Sara ~ Candis

Finns inget mjukare och gosigare än en hästmule :D som sammet hihi.

2010-02-23 | 16:01:47
Blogg/hemsida: http://candis.se
Joline [Hobbyfotograf & personliga armband!]

Hästmule ♥ Och Solero's underbara "pussfläck" som jag visade dig, hihi :D

2010-02-23 | 19:47:09
Blogg/hemsida: http://rangelben.blogg.se/
Tove

Va den bilden längst ner från när ni var här i Gärdsjö? (:

2010-02-23 | 21:57:28
Blogg/hemsida: http://yotovelito.blogspot.com/
Saga

Jag ÄLSKAR den sista bilden. Verkligen helt fantastiskt fin =O

2010-03-06 | 19:22:21



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast synlig för mig)

URL/Blogg:

Kommentar: